Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4498
Title: Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації
Authors: Педько, І.А.
Окландер, М.
Keywords: ретроспективний аналіз
теорія маркетингової інформації
Issue Date: 2015
Publisher: Український журнал «Економіст». Розділ «Виклики часу»
Series/Report no.: №4;с.13-15
Abstract: У статті здійснено ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації Розглянуто точки зору представників різних наукових шкіл щодо ролі інформації в підприємництві. З позиції історичного й логічного підходів доведено, що специфіка теорії маркетингової інформації проявляється в мінімальному рівні наукової абстракції, максимальному наближенні до практичної діяльності підприємств, базуванні на фундаментальному доробку шкіл економічної теорії.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4498
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ретроспективний аналіз походження теорії.pdfОсновна стаття640,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.