Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4498
Назва: Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації
Автори: Педько, І.А.
Окландер, М.
Ключові слова: ретроспективний аналіз
теорія маркетингової інформації
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український журнал «Економіст». Розділ «Виклики часу»
Серія/номер: №4;с.13-15
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації Розглянуто точки зору представників різних наукових шкіл щодо ролі інформації в підприємництві. З позиції історичного й логічного підходів доведено, що специфіка теорії маркетингової інформації проявляється в мінімальному рівні наукової абстракції, максимальному наближенні до практичної діяльності підприємств, базуванні на фундаментальному доробку шкіл економічної теорії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4498
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ретроспективний аналіз походження теорії.pdfОсновна стаття640,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.