Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4500
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПедько, І.А.-
dc.date.accessioned2018-01-08T16:27:41Z-
dc.date.available2018-01-08T16:27:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4500-
dc.description.abstractУ статті розглянуті концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем промислових підприємств. Обґрунтовано, що в умовах несприятливого бізнесклімату зростає значення ефективної роботи маркетингової інформаційної системи, яка є джерелом достовірної інформації для прийняття управлінських рішень, що спрямовані на зниження ризиків промислового підприємства. Запропоновано класифікацію маркетингової інформації, яка має прикладну спрямованість на створення спеціальних баз даних.uk_UA
dc.publisherНауковий журнал «Економічний вісник Національного гірничого університету»uk_UA
dc.relation.ispartofseries№3 (51);с.110-117-
dc.subjectмаркетингові системиuk_UA
dc.subjectпромислове підприємствоuk_UA
dc.subjectбізнес-кліматuk_UA
dc.subjectуправлінське рішенняuk_UA
dc.titleКонцептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Концептуальні засади формування маркетингових ....pdfОсновна стаття279,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.