Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4500
Titel: Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємств
Autoren: Педько, І.А.
Stichwörter: маркетингові системи
промислове підприємство
бізнес-клімат
управлінське рішення
Erscheinungsdatum: 2015
Herausgeber: Науковий журнал «Економічний вісник Національного гірничого університету»
Serie/Report Nr.: №3 (51);с.110-117
Zusammenfassung: У статті розглянуті концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем промислових підприємств. Обґрунтовано, що в умовах несприятливого бізнесклімату зростає значення ефективної роботи маркетингової інформаційної системи, яка є джерелом достовірної інформації для прийняття управлінських рішень, що спрямовані на зниження ризиків промислового підприємства. Запропоновано класифікацію маркетингової інформації, яка має прикладну спрямованість на створення спеціальних баз даних.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4500
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Концептуальні засади формування маркетингових ....pdfОсновна стаття279,49 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.