Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4500
Title: Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємств
Authors: Педько, І.А.
Keywords: маркетингові системи
промислове підприємство
бізнес-клімат
управлінське рішення
Issue Date: 2015
Publisher: Науковий журнал «Економічний вісник Національного гірничого університету»
Series/Report no.: №3 (51);с.110-117
Abstract: У статті розглянуті концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем промислових підприємств. Обґрунтовано, що в умовах несприятливого бізнесклімату зростає значення ефективної роботи маркетингової інформаційної системи, яка є джерелом достовірної інформації для прийняття управлінських рішень, що спрямовані на зниження ризиків промислового підприємства. Запропоновано класифікацію маркетингової інформації, яка має прикладну спрямованість на створення спеціальних баз даних.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4500
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Концептуальні засади формування маркетингових ....pdfОсновна стаття279,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.