Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4500
Назва: Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємств
Автори: Педько, І.А.
Ключові слова: маркетингові системи
промислове підприємство
бізнес-клімат
управлінське рішення
Дата публікації: 2015
Видавництво: Науковий журнал «Економічний вісник Національного гірничого університету»
Серія/номер: №3 (51);с.110-117
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем промислових підприємств. Обґрунтовано, що в умовах несприятливого бізнесклімату зростає значення ефективної роботи маркетингової інформаційної системи, яка є джерелом достовірної інформації для прийняття управлінських рішень, що спрямовані на зниження ризиків промислового підприємства. Запропоновано класифікацію маркетингової інформації, яка має прикладну спрямованість на створення спеціальних баз даних.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4500
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Концептуальні засади формування маркетингових ....pdfОсновна стаття279,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.