Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4503
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПедько, І.А.-
dc.date.accessioned2018-01-08T16:38:51Z-
dc.date.available2018-01-08T16:38:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4503-
dc.description.abstractВ статті показано, що нові виклики, які стоять перед підприємництвами обумовлюють необхідність модернізації концепції маркетингових інформаційних систем. Запропонована неокласична концепція маркетингової інформаційної системи підприємств. Розглянуто специфіку функціонування підсистеми моніторингу маркетингових інформаційних систем підприємств - виробників бетону та виробів з бетону на основі моделі STEP-аналізу.uk_UA
dc.publisherЖурнал «Технологічний аудит та резерви виробництва»uk_UA
dc.relation.ispartofseries№5/5(25);с.4-9-
dc.subjectмаркетингові інформаційні системиuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectоцінка ризикуuk_UA
dc.subjectтоварний бетонuk_UA
dc.titleНеокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємства.pdfОсновна стаття268,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.