Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4503
Назва: Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємства
Автори: Педько, І.А.
Ключові слова: маркетингові інформаційні системи
маркетингові дослідження
моніторинг
оцінка ризику
товарний бетон
Дата публікації: 2015
Видавництво: Журнал «Технологічний аудит та резерви виробництва»
Серія/номер: №5/5(25);с.4-9
Короткий огляд (реферат): В статті показано, що нові виклики, які стоять перед підприємництвами обумовлюють необхідність модернізації концепції маркетингових інформаційних систем. Запропонована неокласична концепція маркетингової інформаційної системи підприємств. Розглянуто специфіку функціонування підсистеми моніторингу маркетингових інформаційних систем підприємств - виробників бетону та виробів з бетону на основі моделі STEP-аналізу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4503
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємства.pdfОсновна стаття268,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.