Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4503
Titel: Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємства
Autoren: Педько, І.А.
Stichwörter: маркетингові інформаційні системи
маркетингові дослідження
моніторинг
оцінка ризику
товарний бетон
Erscheinungsdatum: 2015
Herausgeber: Журнал «Технологічний аудит та резерви виробництва»
Serie/Report Nr.: №5/5(25);с.4-9
Zusammenfassung: В статті показано, що нові виклики, які стоять перед підприємництвами обумовлюють необхідність модернізації концепції маркетингових інформаційних систем. Запропонована неокласична концепція маркетингової інформаційної системи підприємств. Розглянуто специфіку функціонування підсистеми моніторингу маркетингових інформаційних систем підприємств - виробників бетону та виробів з бетону на основі моделі STEP-аналізу.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4503
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємства.pdfОсновна стаття268,64 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.