Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4503
Title: Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємства
Authors: Педько, І.А.
Keywords: маркетингові інформаційні системи
маркетингові дослідження
моніторинг
оцінка ризику
товарний бетон
Issue Date: 2015
Publisher: Журнал «Технологічний аудит та резерви виробництва»
Series/Report no.: №5/5(25);с.4-9
Abstract: В статті показано, що нові виклики, які стоять перед підприємництвами обумовлюють необхідність модернізації концепції маркетингових інформаційних систем. Запропонована неокласична концепція маркетингової інформаційної системи підприємств. Розглянуто специфіку функціонування підсистеми моніторингу маркетингових інформаційних систем підприємств - виробників бетону та виробів з бетону на основі моделі STEP-аналізу.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4503
Appears in Collections:Стаття в журналі



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.