Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4542
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПедько, І.А.-
dc.date.accessioned2018-01-09T17:52:18Z-
dc.date.available2018-01-09T17:52:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4542-
dc.description.abstractЗростання ролі Інтернет для підприємницької діяльності підтверджується зростаючим числом публікацій, що присвячені маркетинговій діяльності в Інтернеті, електронній комерції, поведінці споживачів в Інтернет, впливу онлайнової інформації на чинники маркетингового середовища, удосконаленню технологій проведення маркетингових досліджень в Інтернет.uk_UA
dc.publisherІнноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: IV Міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 квітня: тези доповід. — Луганськ: СНУ ім. В. Даляuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.94-97-
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectсистема маркетингової інформаціїuk_UA
dc.titleІнтернет в системі маркетингової інформаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Інтернет в системі маркетингової інформації.pdfОсновна стаття122,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.