Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4542
Titel: Інтернет в системі маркетингової інформації
Autoren: Педько, І.А.
Stichwörter: інтернет
система маркетингової інформації
Erscheinungsdatum: 2014
Herausgeber: Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: IV Міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 квітня: тези доповід. — Луганськ: СНУ ім. В. Даля
Serie/Report Nr.: ;с.94-97
Zusammenfassung: Зростання ролі Інтернет для підприємницької діяльності підтверджується зростаючим числом публікацій, що присвячені маркетинговій діяльності в Інтернеті, електронній комерції, поведінці споживачів в Інтернет, впливу онлайнової інформації на чинники маркетингового середовища, удосконаленню технологій проведення маркетингових досліджень в Інтернет.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4542
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Інтернет в системі маркетингової інформації.pdfОсновна стаття122,46 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.