Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4542
Назва: Інтернет в системі маркетингової інформації
Автори: Педько, І.А.
Ключові слова: інтернет
система маркетингової інформації
Дата публікації: 2014
Видавництво: Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: IV Міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 квітня: тези доповід. — Луганськ: СНУ ім. В. Даля
Серія/номер: ;с.94-97
Короткий огляд (реферат): Зростання ролі Інтернет для підприємницької діяльності підтверджується зростаючим числом публікацій, що присвячені маркетинговій діяльності в Інтернеті, електронній комерції, поведінці споживачів в Інтернет, впливу онлайнової інформації на чинники маркетингового середовища, удосконаленню технологій проведення маркетингових досліджень в Інтернет.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4542
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтернет в системі маркетингової інформації.pdfОсновна стаття122,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.