Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4542
Title: Інтернет в системі маркетингової інформації
Authors: Педько, І.А.
Keywords: інтернет
система маркетингової інформації
Issue Date: 2014
Publisher: Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: IV Міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 квітня: тези доповід. — Луганськ: СНУ ім. В. Даля
Series/Report no.: ;с.94-97
Abstract: Зростання ролі Інтернет для підприємницької діяльності підтверджується зростаючим числом публікацій, що присвячені маркетинговій діяльності в Інтернеті, електронній комерції, поведінці споживачів в Інтернет, впливу онлайнової інформації на чинники маркетингового середовища, удосконаленню технологій проведення маркетингових досліджень в Інтернет.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4542
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Інтернет в системі маркетингової інформації.pdfОсновна стаття122,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.