Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4543
Название: Місце моніторингу в системі маркетингової інформації підприємства
Авторы: Педько, І.А.
Ключевые слова: місце моніторингу
система маркетингової інформації
підприємства
Дата публикации: 2014
Издательство: Соціальні, економічні та фінансові проблеми в умовах глобалізації: Міжнар. наук.-практ. конф., 7 березня: тези доповід. — Сімферополь: Economics
Серия/номер: ;с.127-129
Краткий осмотр (реферат): Маркетингове середовище, перебуваючи в перманентному розвитку, формує умови функціонування маркетингової системи підприємства, вимагає адаптивної, гармонічної стратегії і тактики. Певні зміни маркетингового середовища очевидні, інші — латентні. Перманентний контроль змін маркетингового середовища вимагає створення налагодженої системи спостереження, яка грунтується на ефективних методах збору і аналізу маркетингової інформації. Своєчасне отримання інформації про стан чинників маркетингового середовища дозволить підприємству уникнути загроз та стане підгрунтям формування конкурентоспроможності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4543
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Місце моніторингу в системі маркетингової..pdfОсновна стаття216 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.