Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4543
Titel: Місце моніторингу в системі маркетингової інформації підприємства
Autoren: Педько, І.А.
Stichwörter: місце моніторингу
система маркетингової інформації
підприємства
Erscheinungsdatum: 2014
Herausgeber: Соціальні, економічні та фінансові проблеми в умовах глобалізації: Міжнар. наук.-практ. конф., 7 березня: тези доповід. — Сімферополь: Economics
Serie/Report Nr.: ;с.127-129
Zusammenfassung: Маркетингове середовище, перебуваючи в перманентному розвитку, формує умови функціонування маркетингової системи підприємства, вимагає адаптивної, гармонічної стратегії і тактики. Певні зміни маркетингового середовища очевидні, інші — латентні. Перманентний контроль змін маркетингового середовища вимагає створення налагодженої системи спостереження, яка грунтується на ефективних методах збору і аналізу маркетингової інформації. Своєчасне отримання інформації про стан чинників маркетингового середовища дозволить підприємству уникнути загроз та стане підгрунтям формування конкурентоспроможності.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4543
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Місце моніторингу в системі маркетингової..pdfОсновна стаття216 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.