Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4543
Title: Місце моніторингу в системі маркетингової інформації підприємства
Authors: Педько, І.А.
Keywords: місце моніторингу
система маркетингової інформації
підприємства
Issue Date: 2014
Publisher: Соціальні, економічні та фінансові проблеми в умовах глобалізації: Міжнар. наук.-практ. конф., 7 березня: тези доповід. — Сімферополь: Economics
Series/Report no.: ;с.127-129
Abstract: Маркетингове середовище, перебуваючи в перманентному розвитку, формує умови функціонування маркетингової системи підприємства, вимагає адаптивної, гармонічної стратегії і тактики. Певні зміни маркетингового середовища очевидні, інші — латентні. Перманентний контроль змін маркетингового середовища вимагає створення налагодженої системи спостереження, яка грунтується на ефективних методах збору і аналізу маркетингової інформації. Своєчасне отримання інформації про стан чинників маркетингового середовища дозволить підприємству уникнути загроз та стане підгрунтям формування конкурентоспроможності.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4543
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Місце моніторингу в системі маркетингової..pdfОсновна стаття216 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.