Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4544
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПедько, І.А.-
dc.date.accessioned2018-01-09T17:57:19Z-
dc.date.available2018-01-09T17:57:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4544-
dc.description.abstractРозробка стратегій розвитку підприємства має ґрунтуватися на аналізі об’єктивних даних щодо його сучасного становища, споживачів, постачальників, конкурентів, а також макроекономічних тенденцій.uk_UA
dc.publisherМенеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики: Міжнар. наук.-практ. конф., 18-20 жовт. 2014 р.: тези доповід. — Донецьк: Донецький національний технічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.308-309-
dc.subjectкабінетні маркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectсистеми маркетингової інформаціїuk_UA
dc.subjectпідприємства-виробникиuk_UA
dc.subjectпідприємства-виробники бетонуuk_UA
dc.titleМетоди кабінетних маркетингових досліджень у системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методи кабінетних маркетингових досліджень у системі....pdfОсновна стаття568,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.