Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4544
Title: Методи кабінетних маркетингових досліджень у системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетону
Authors: Педько, І.А.
Keywords: кабінетні маркетингові дослідження
системи маркетингової інформації
підприємства-виробники
підприємства-виробники бетону
Issue Date: 2014
Publisher: Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики: Міжнар. наук.-практ. конф., 18-20 жовт. 2014 р.: тези доповід. — Донецьк: Донецький національний технічний університет
Series/Report no.: ;с.308-309
Abstract: Розробка стратегій розвитку підприємства має ґрунтуватися на аналізі об’єктивних даних щодо його сучасного становища, споживачів, постачальників, конкурентів, а також макроекономічних тенденцій.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4544
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методи кабінетних маркетингових досліджень у системі....pdfОсновна стаття568,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.