Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4544
Titel: Методи кабінетних маркетингових досліджень у системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетону
Autoren: Педько, І.А.
Stichwörter: кабінетні маркетингові дослідження
системи маркетингової інформації
підприємства-виробники
підприємства-виробники бетону
Erscheinungsdatum: 2014
Herausgeber: Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики: Міжнар. наук.-практ. конф., 18-20 жовт. 2014 р.: тези доповід. — Донецьк: Донецький національний технічний університет
Serie/Report Nr.: ;с.308-309
Zusammenfassung: Розробка стратегій розвитку підприємства має ґрунтуватися на аналізі об’єктивних даних щодо його сучасного становища, споживачів, постачальників, конкурентів, а також макроекономічних тенденцій.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4544
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Методи кабінетних маркетингових досліджень у системі....pdfОсновна стаття568,92 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.