Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4544
Назва: Методи кабінетних маркетингових досліджень у системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетону
Автори: Педько, І.А.
Ключові слова: кабінетні маркетингові дослідження
системи маркетингової інформації
підприємства-виробники
підприємства-виробники бетону
Дата публікації: 2014
Видавництво: Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики: Міжнар. наук.-практ. конф., 18-20 жовт. 2014 р.: тези доповід. — Донецьк: Донецький національний технічний університет
Серія/номер: ;с.308-309
Короткий огляд (реферат): Розробка стратегій розвитку підприємства має ґрунтуватися на аналізі об’єктивних даних щодо його сучасного становища, споживачів, постачальників, конкурентів, а також макроекономічних тенденцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4544
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методи кабінетних маркетингових досліджень у системі....pdfОсновна стаття568,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.