Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4546
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПедько, І.А.-
dc.date.accessioned2018-01-09T18:01:47Z-
dc.date.available2018-01-09T18:01:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4546-
dc.description.abstractЗавдання маркетингових досліджень полягає в тому, щоб оцінити інформаційні потреби й забезпечити керівництво компанії інформацією: точною, надійною, обґрунтованою та сучасною. Висококонкурентне маркетингове середовище й постійно зростаюча ціна управлінських помилок, вимагають, щоб маркетингові дослідження надавали високоякісну інформацію. Ефективні рішення не можуть ґрунтуватися на інтуїції або простих міркуваннях.uk_UA
dc.publisherМаркетинг і цифрові технології: І Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 травня: тези доповід. — Одеса: Одеський національний політехнічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.129-131-
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectпопит на житлоuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження попиту на житло за допомогою Інтернетuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетингові дослідження попиту на житло за допомогою Інтернету .pdfОсновна стаття155,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.