Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4546
Title: Маркетингові дослідження попиту на житло за допомогою Інтернет
Authors: Педько, І.А.
Keywords: маркетингові дослідження
попит на житло
Інтернет
Issue Date: 2014
Publisher: Маркетинг і цифрові технології: І Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 травня: тези доповід. — Одеса: Одеський національний політехнічний університет
Series/Report no.: ;с.129-131
Abstract: Завдання маркетингових досліджень полягає в тому, щоб оцінити інформаційні потреби й забезпечити керівництво компанії інформацією: точною, надійною, обґрунтованою та сучасною. Висококонкурентне маркетингове середовище й постійно зростаюча ціна управлінських помилок, вимагають, щоб маркетингові дослідження надавали високоякісну інформацію. Ефективні рішення не можуть ґрунтуватися на інтуїції або простих міркуваннях.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4546
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетингові дослідження попиту на житло за допомогою Інтернету .pdfОсновна стаття155,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.