Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4546
Titel: Маркетингові дослідження попиту на житло за допомогою Інтернет
Autoren: Педько, І.А.
Stichwörter: маркетингові дослідження
попит на житло
Інтернет
Erscheinungsdatum: 2014
Herausgeber: Маркетинг і цифрові технології: І Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 травня: тези доповід. — Одеса: Одеський національний політехнічний університет
Serie/Report Nr.: ;с.129-131
Zusammenfassung: Завдання маркетингових досліджень полягає в тому, щоб оцінити інформаційні потреби й забезпечити керівництво компанії інформацією: точною, надійною, обґрунтованою та сучасною. Висококонкурентне маркетингове середовище й постійно зростаюча ціна управлінських помилок, вимагають, щоб маркетингові дослідження надавали високоякісну інформацію. Ефективні рішення не можуть ґрунтуватися на інтуїції або простих міркуваннях.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4546
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Маркетингові дослідження попиту на житло за допомогою Інтернету .pdfОсновна стаття155,58 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.