Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4546
Назва: Маркетингові дослідження попиту на житло за допомогою Інтернет
Автори: Педько, І.А.
Ключові слова: маркетингові дослідження
попит на житло
Інтернет
Дата публікації: 2014
Видавництво: Маркетинг і цифрові технології: І Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 травня: тези доповід. — Одеса: Одеський національний політехнічний університет
Серія/номер: ;с.129-131
Короткий огляд (реферат): Завдання маркетингових досліджень полягає в тому, щоб оцінити інформаційні потреби й забезпечити керівництво компанії інформацією: точною, надійною, обґрунтованою та сучасною. Висококонкурентне маркетингове середовище й постійно зростаюча ціна управлінських помилок, вимагають, щоб маркетингові дослідження надавали високоякісну інформацію. Ефективні рішення не можуть ґрунтуватися на інтуїції або простих міркуваннях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4546
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові дослідження попиту на житло за допомогою Інтернету .pdfОсновна стаття155,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.