Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4548
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПедько, І.А.-
dc.date.accessioned2018-01-09T18:10:49Z-
dc.date.available2018-01-09T18:10:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4548-
dc.description.abstractСистема маркетингової інформації – це сукупність інформації, апаратно-програмних і технологічних засобів, засобів телекомунікацій, баз і банків даних, методів і процедур, персоналу і управління, які реалізують функції збору, передачі, обробки та накопичування інформації для підготовки і прийняття ефективних управлінських рішень у маркетингу [1, С.27; 2, С.34].uk_UA
dc.publisherНова економічна політика на світовому, державному та регіональному рівнях: Міжнар. наук.-практ. конф., 21-22 листопада: тези доповід. — Одеса: Центр економічних досліджень та розвиткуuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ. 2;с.39-40-
dc.subjectсистеми маркетингової інформаціїuk_UA
dc.subjectзбірuk_UA
dc.subjectсистематизаціяuk_UA
dc.subjectінформація про споживачівuk_UA
dc.titleКонтури побудови системи збору зовнішньої інформації підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Контури побудови системи збору зовнішньої інформації підприємства.pdfОсновна стаття143,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.