Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4548
Назва: Контури побудови системи збору зовнішньої інформації підприємства
Автори: Педько, І.А.
Ключові слова: системи маркетингової інформації
збір
систематизація
інформація про споживачів
Дата публікації: 2014
Видавництво: Нова економічна політика на світовому, державному та регіональному рівнях: Міжнар. наук.-практ. конф., 21-22 листопада: тези доповід. — Одеса: Центр економічних досліджень та розвитку
Серія/номер: Ч. 2;с.39-40
Короткий огляд (реферат): Система маркетингової інформації – це сукупність інформації, апаратно-програмних і технологічних засобів, засобів телекомунікацій, баз і банків даних, методів і процедур, персоналу і управління, які реалізують функції збору, передачі, обробки та накопичування інформації для підготовки і прийняття ефективних управлінських рішень у маркетингу [1, С.27; 2, С.34].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4548
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Контури побудови системи збору зовнішньої інформації підприємства.pdfОсновна стаття143,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.