Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4548
Titel: Контури побудови системи збору зовнішньої інформації підприємства
Autoren: Педько, І.А.
Stichwörter: системи маркетингової інформації
збір
систематизація
інформація про споживачів
Erscheinungsdatum: 2014
Herausgeber: Нова економічна політика на світовому, державному та регіональному рівнях: Міжнар. наук.-практ. конф., 21-22 листопада: тези доповід. — Одеса: Центр економічних досліджень та розвитку
Serie/Report Nr.: Ч. 2;с.39-40
Zusammenfassung: Система маркетингової інформації – це сукупність інформації, апаратно-програмних і технологічних засобів, засобів телекомунікацій, баз і банків даних, методів і процедур, персоналу і управління, які реалізують функції збору, передачі, обробки та накопичування інформації для підготовки і прийняття ефективних управлінських рішень у маркетингу [1, С.27; 2, С.34].
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4548
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Контури побудови системи збору зовнішньої інформації підприємства.pdfОсновна стаття143,34 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.