Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4548
Title: Контури побудови системи збору зовнішньої інформації підприємства
Authors: Педько, І.А.
Keywords: системи маркетингової інформації
збір
систематизація
інформація про споживачів
Issue Date: 2014
Publisher: Нова економічна політика на світовому, державному та регіональному рівнях: Міжнар. наук.-практ. конф., 21-22 листопада: тези доповід. — Одеса: Центр економічних досліджень та розвитку
Series/Report no.: Ч. 2;с.39-40
Abstract: Система маркетингової інформації – це сукупність інформації, апаратно-програмних і технологічних засобів, засобів телекомунікацій, баз і банків даних, методів і процедур, персоналу і управління, які реалізують функції збору, передачі, обробки та накопичування інформації для підготовки і прийняття ефективних управлінських рішень у маркетингу [1, С.27; 2, С.34].
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4548
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Контури побудови системи збору зовнішньої інформації підприємства.pdfОсновна стаття143,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.