Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4724
Назва: О проблемах внедрения в учебный процесс основных принципов кредитно-модульной системы при изучении графических дисциплин студентами строительных специальностей
Автори: Бреднева, В.П.
Марченко, В.С.
Сидорова, Н.В.
Ключові слова: кредитно-модульная система
графические дисциплины
учебно-методический комплекс
качество обучения
Дата публікації: 2007
Видавництво: Междунар. научно-практ. конф. "Геометрическое моделирование и компьютерные технологии: теория, практика, образование. Харьков
Серія/номер: ;с.184-186
Короткий огляд (реферат): На современном этапе реформирования высшей школы широкого освещения требуют вопросы преподавания и повышения качества обучения, в том числе и графических дисциплин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4724
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
О проблемах внедрения в учебный процесс основных принципов кредитно-модульной...pdfОсновная статья743,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.