Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5044
Название: Діалогічне навчання англійської мови як засіб формування іншомовної мовленнєвої компетентності майбутніх інженерів
Авторы: Картель, Т.М.
Мар'янко, Я.Г.
Зайцева, О.Ю.
Сивокінь, Г.В.
Ключевые слова: іншомовна мовленнєва компетентність
педагогічне спілкування
діалогічний підхід
студенти-інженери
Дата публикации: 2016
Издательство: Матеріали VII Міжнародної науково-методичної конференції «Лінгвистична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів у контексті болонського процесу та загальноєвропейських рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов, 6-7 жовтня 2016 р. – Одеса
Серия/номер: ;с.172-177
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено особливості процесу формування іншомовної мовленнєвої компетентності майбутніх інженерів-будівельників у процесі створення на заняттях з іноземної мови ситуацій їхнього діалогічного педагогічного спілкування з викладачем. Особливої уваги приділено розкриттю сутності технології діалогічного навчання іноземної мови професійного спрямування.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5044
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Діалогічне навчання англійської мови як засіб формування....pdfОсновна стаття201,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.