Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5044
Назва: | Діалогічне навчання англійської мови як засіб формування іншомовної мовленнєвої компетентності майбутніх інженерів |
Автори: | Картель, Т.М. Мар'янко, Я.Г. Зайцева, О.Ю. Сивокінь, Г.В. |
Ключові слова: | іншомовна мовленнєва компетентність педагогічне спілкування діалогічний підхід студенти-інженери |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Матеріали VII Міжнародної науково-методичної конференції «Лінгвистична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів у контексті болонського процесу та загальноєвропейських рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов, 6-7 жовтня 2016 р. – Одеса |
Серія/номер: | ;с.172-177 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено особливості процесу формування іншомовної мовленнєвої компетентності майбутніх інженерів-будівельників у процесі створення на заняттях з іноземної мови ситуацій їхнього діалогічного педагогічного спілкування з викладачем. Особливої уваги приділено розкриттю сутності технології діалогічного навчання іноземної мови професійного спрямування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5044 |
Розташовується у зібраннях: | Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Діалогічне навчання англійської мови як засіб формування....pdf | Основна стаття | 201,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.