Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5044
Title: Діалогічне навчання англійської мови як засіб формування іншомовної мовленнєвої компетентності майбутніх інженерів
Authors: Картель, Т.М.
Мар'янко, Я.Г.
Зайцева, О.Ю.
Сивокінь, Г.В.
Keywords: іншомовна мовленнєва компетентність
педагогічне спілкування
діалогічний підхід
студенти-інженери
Issue Date: 2016
Publisher: Матеріали VII Міжнародної науково-методичної конференції «Лінгвистична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів у контексті болонського процесу та загальноєвропейських рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов, 6-7 жовтня 2016 р. – Одеса
Series/Report no.: ;с.172-177
Abstract: У статті висвітлено особливості процесу формування іншомовної мовленнєвої компетентності майбутніх інженерів-будівельників у процесі створення на заняттях з іноземної мови ситуацій їхнього діалогічного педагогічного спілкування з викладачем. Особливої уваги приділено розкриттю сутності технології діалогічного навчання іноземної мови професійного спрямування.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5044
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Діалогічне навчання англійської мови як засіб формування....pdfОсновна стаття201,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.