Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5205
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАзарова, І.Б.-
dc.contributor.authorЗінченко, Б.Л.-
dc.contributor.authorЯбанджі, О.І.-
dc.date.accessioned2018-02-20T11:13:00Z-
dc.date.available2018-02-20T11:13:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5205-
dc.description.abstractДевелопмент підприємств роздрібної торгівлі (англ. - Retail Development), є одним з видів діяльності із розвитку нерухомості, або девелоперської діяльності [1]. Сутність цього типу девелопменту полягає у формуванні інвестиційної ідеї створення торгового підприємства та подальшої її реалізації у встановлені терміни, в межах відведених бюджетів, та відповідно до вимог ринку нерухомості з метою забезпечення максимальної ефективності вкладених інвестицій та максимальної прибутковості торгівельної нерухомості.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.287-291-
dc.subjectдевелопментuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectконцепція проектівuk_UA
dc.subjectторгівельні підприємстваuk_UA
dc.titleМетоди формування концепції проектів девелопменту торгівельних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2017р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методи формування концепції проектів девелопменту...pdfОсновна стаття6,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.