Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5205
Назва: Методи формування концепції проектів девелопменту торгівельних підприємств
Автори: Азарова, І.Б.
Зінченко, Б.Л.
Ябанджі, О.І.
Ключові слова: девелопмент
підприємство
концепція проектів
торгівельні підприємства
Дата публікації: 2017
Серія/номер: ;с.287-291
Короткий огляд (реферат): Девелопмент підприємств роздрібної торгівлі (англ. - Retail Development), є одним з видів діяльності із розвитку нерухомості, або девелоперської діяльності [1]. Сутність цього типу девелопменту полягає у формуванні інвестиційної ідеї створення торгового підприємства та подальшої її реалізації у встановлені терміни, в межах відведених бюджетів, та відповідно до вимог ринку нерухомості з метою забезпечення максимальної ефективності вкладених інвестицій та максимальної прибутковості торгівельної нерухомості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5205
Розташовується у зібраннях:2017р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методи формування концепції проектів девелопменту...pdfОсновна стаття6,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.