Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5205
Title: Методи формування концепції проектів девелопменту торгівельних підприємств
Authors: Азарова, І.Б.
Зінченко, Б.Л.
Ябанджі, О.І.
Keywords: девелопмент
підприємство
концепція проектів
торгівельні підприємства
Issue Date: 2017
Series/Report no.: ;с.287-291
Abstract: Девелопмент підприємств роздрібної торгівлі (англ. - Retail Development), є одним з видів діяльності із розвитку нерухомості, або девелоперської діяльності [1]. Сутність цього типу девелопменту полягає у формуванні інвестиційної ідеї створення торгового підприємства та подальшої її реалізації у встановлені терміни, в межах відведених бюджетів, та відповідно до вимог ринку нерухомості з метою забезпечення максимальної ефективності вкладених інвестицій та максимальної прибутковості торгівельної нерухомості.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5205
Appears in Collections:2017р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методи формування концепції проектів девелопменту...pdfОсновна стаття6,4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.