Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5205
Titel: Методи формування концепції проектів девелопменту торгівельних підприємств
Autoren: Азарова, І.Б.
Зінченко, Б.Л.
Ябанджі, О.І.
Stichwörter: девелопмент
підприємство
концепція проектів
торгівельні підприємства
Erscheinungsdatum: 2017
Serie/Report Nr.: ;с.287-291
Zusammenfassung: Девелопмент підприємств роздрібної торгівлі (англ. - Retail Development), є одним з видів діяльності із розвитку нерухомості, або девелоперської діяльності [1]. Сутність цього типу девелопменту полягає у формуванні інвестиційної ідеї створення торгового підприємства та подальшої її реалізації у встановлені терміни, в межах відведених бюджетів, та відповідно до вимог ринку нерухомості з метою забезпечення максимальної ефективності вкладених інвестицій та максимальної прибутковості торгівельної нерухомості.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5205
Enthalten in den Sammlungen:2017р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Методи формування концепції проектів девелопменту...pdfОсновна стаття6,4 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.