Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5236
Назва: Архитектурное формирование арт-пространств торговых павильонов за рубежом.
Автори: Грищенко, К.С.
Абдух, Л.Н.
Ключові слова: архитектура
формирование
арт-пространство
торговый павильон
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): В конце 1990-х годов некоторые европейские марки разработали идею магазина для жизни в формате "концепт-магазина", который специализируется на кросс-продажах. Концепция такого магазина за десять лет наводнила мир моды и дизайна. Обычно там есть книжный магазин, кафе и галереи с выставками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5236
Розташовується у зібраннях:Сборник РПАиГ №11-12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Архитектурное формирование арт-пространств торговых павильонов...pdfОсновная статья10,91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.