Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5435
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2018-03-26T08:23:24Z-
dc.date.available2018-03-26T08:23:24Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5435-
dc.description.abstractCтаття присвячена розробці теоретичних положень формування маркетингового інструментарію емоційного впливу на споживачів. Доведена роль аромамаркетингу як інструменту забезпечення стимулювання збуту. Наведений алгоритм дії та типологізація аромамаркетингу. Визначені цільові сегменти ринку.uk_UA
dc.publisherМаркетинг і менеджмент інновацій — Суми: Університетська книгаuk_UA
dc.relation.ispartofseries№3. Том 2;с.97-101-
dc.subjectінноваційні методиuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectагромаркетингuk_UA
dc.titleІнноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетингuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Інноваційні методи впливу на споживачів аромамаркетинг.pdfОсновна стаття218,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.