Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5435
Назва: Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: інноваційні методи
споживачі
агромаркетинг
Дата публікації: 2011
Видавництво: Маркетинг і менеджмент інновацій — Суми: Університетська книга
Серія/номер: №3. Том 2;с.97-101
Короткий огляд (реферат): Cтаття присвячена розробці теоретичних положень формування маркетингового інструментарію емоційного впливу на споживачів. Доведена роль аромамаркетингу як інструменту забезпечення стимулювання збуту. Наведений алгоритм дії та типологізація аромамаркетингу. Визначені цільові сегменти ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5435
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інноваційні методи впливу на споживачів аромамаркетинг.pdfОсновна стаття218,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.