Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5435
Titel: Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: інноваційні методи
споживачі
агромаркетинг
Erscheinungsdatum: 2011
Herausgeber: Маркетинг і менеджмент інновацій — Суми: Університетська книга
Serie/Report Nr.: №3. Том 2;с.97-101
Zusammenfassung: Cтаття присвячена розробці теоретичних положень формування маркетингового інструментарію емоційного впливу на споживачів. Доведена роль аромамаркетингу як інструменту забезпечення стимулювання збуту. Наведений алгоритм дії та типологізація аромамаркетингу. Визначені цільові сегменти ринку.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5435
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Інноваційні методи впливу на споживачів аромамаркетинг.pdfОсновна стаття218,29 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.