Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5435
Title: Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: інноваційні методи
споживачі
агромаркетинг
Issue Date: 2011
Publisher: Маркетинг і менеджмент інновацій — Суми: Університетська книга
Series/Report no.: №3. Том 2;с.97-101
Abstract: Cтаття присвячена розробці теоретичних положень формування маркетингового інструментарію емоційного впливу на споживачів. Доведена роль аромамаркетингу як інструменту забезпечення стимулювання збуту. Наведений алгоритм дії та типологізація аромамаркетингу. Визначені цільові сегменти ринку.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5435
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Інноваційні методи впливу на споживачів аромамаркетинг.pdfОсновна стаття218,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.