Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5436
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2018-03-26T08:27:36Z-
dc.date.available2018-03-26T08:27:36Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5436-
dc.description.abstractВ статті розглянуто необхідність адаптації сутності теорії маркетингу до реалій ХХІ ст. Проаналізовано стан наукової думки щодо характеристик маркетингової діяльності. Розглянуто причини зміни приорітетів концепції маркетингу. Запропоновано нове визначення концепції маркетингу.uk_UA
dc.publisherЕкономічний вісник Національного технічного університету України «Київський Політехнічний Інститут». Зб. наук. праць Національного технічного університету України «Київський Політехнічний Інститут», Київ: НТУ "НТУ"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 8;с.386-389-
dc.subjectпотребиuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectконцепція маркетингуuk_UA
dc.subjectспоживча цінністьuk_UA
dc.subjectуправління зв’язками із споживачамиuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.titleНовий вектор розвитку теорії маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Новий вектор розвитку теорії маркетингу.pdfОсновна стаття266,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.