Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5436
Назва: Новий вектор розвитку теорії маркетингу
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: потреби
споживач
концепція маркетингу
споживча цінність
управління зв’язками із споживачами
товар
Дата публікації: 2011
Видавництво: Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський Політехнічний Інститут». Зб. наук. праць Національного технічного університету України «Київський Політехнічний Інститут», Київ: НТУ "НТУ"
Серія/номер: Вип. 8;с.386-389
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто необхідність адаптації сутності теорії маркетингу до реалій ХХІ ст. Проаналізовано стан наукової думки щодо характеристик маркетингової діяльності. Розглянуто причини зміни приорітетів концепції маркетингу. Запропоновано нове визначення концепції маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5436
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Новий вектор розвитку теорії маркетингу.pdfОсновна стаття266,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.