Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5436
Titel: Новий вектор розвитку теорії маркетингу
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: потреби
споживач
концепція маркетингу
споживча цінність
управління зв’язками із споживачами
товар
Erscheinungsdatum: 2011
Herausgeber: Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський Політехнічний Інститут». Зб. наук. праць Національного технічного університету України «Київський Політехнічний Інститут», Київ: НТУ "НТУ"
Serie/Report Nr.: Вип. 8;с.386-389
Zusammenfassung: В статті розглянуто необхідність адаптації сутності теорії маркетингу до реалій ХХІ ст. Проаналізовано стан наукової думки щодо характеристик маркетингової діяльності. Розглянуто причини зміни приорітетів концепції маркетингу. Запропоновано нове визначення концепції маркетингу.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5436
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Новий вектор розвитку теорії маркетингу.pdfОсновна стаття266,39 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.