Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5436
Title: Новий вектор розвитку теорії маркетингу
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: потреби
споживач
концепція маркетингу
споживча цінність
управління зв’язками із споживачами
товар
Issue Date: 2011
Publisher: Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський Політехнічний Інститут». Зб. наук. праць Національного технічного університету України «Київський Політехнічний Інститут», Київ: НТУ "НТУ"
Series/Report no.: Вип. 8;с.386-389
Abstract: В статті розглянуто необхідність адаптації сутності теорії маркетингу до реалій ХХІ ст. Проаналізовано стан наукової думки щодо характеристик маркетингової діяльності. Розглянуто причини зміни приорітетів концепції маркетингу. Запропоновано нове визначення концепції маркетингу.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5436
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Новий вектор розвитку теорії маркетингу.pdfОсновна стаття266,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.