Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2018-03-26T08:32:05Z-
dc.date.available2018-03-26T08:32:05Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5438-
dc.description.abstractВ статті розглянуто необхідність трансформації концепції маркетингу в сучасних умовах. Виявлені причини «перезавантаження» концепції. Запропонований новий стратегічний вектор дій в межах нової концепції, який передбачає максимальне використання Інтернет-технології.uk_UA
dc.publisherБізнес Інформuk_UA
dc.relation.ispartofseries№7 (1);с.134-136-
dc.subjectтрансформація концепції маркетингуuk_UA
dc.subjectстратегічний вектор дійuk_UA
dc.subjectІнтернет-технологіїuk_UA
dc.titleТрансформація концепції маркетингу в ХХІ сторіччіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трансформація концепції маркетингу в ХХІ сторіччі.pdfОсновна стаття170,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.