Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5438
Titel: Трансформація концепції маркетингу в ХХІ сторіччі
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: трансформація концепції маркетингу
стратегічний вектор дій
Інтернет-технології
Erscheinungsdatum: 2011
Herausgeber: Бізнес Інформ
Serie/Report Nr.: №7 (1);с.134-136
Zusammenfassung: В статті розглянуто необхідність трансформації концепції маркетингу в сучасних умовах. Виявлені причини «перезавантаження» концепції. Запропонований новий стратегічний вектор дій в межах нової концепції, який передбачає максимальне використання Інтернет-технології.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5438
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Трансформація концепції маркетингу в ХХІ сторіччі.pdfОсновна стаття170,57 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.