Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5438
Title: Трансформація концепції маркетингу в ХХІ сторіччі
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: трансформація концепції маркетингу
стратегічний вектор дій
Інтернет-технології
Issue Date: 2011
Publisher: Бізнес Інформ
Series/Report no.: №7 (1);с.134-136
Abstract: В статті розглянуто необхідність трансформації концепції маркетингу в сучасних умовах. Виявлені причини «перезавантаження» концепції. Запропонований новий стратегічний вектор дій в межах нової концепції, який передбачає максимальне використання Інтернет-технології.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5438
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Трансформація концепції маркетингу в ХХІ сторіччі.pdfОсновна стаття170,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.