Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5438
Назва: Трансформація концепції маркетингу в ХХІ сторіччі
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: трансформація концепції маркетингу
стратегічний вектор дій
Інтернет-технології
Дата публікації: 2011
Видавництво: Бізнес Інформ
Серія/номер: №7 (1);с.134-136
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто необхідність трансформації концепції маркетингу в сучасних умовах. Виявлені причини «перезавантаження» концепції. Запропонований новий стратегічний вектор дій в межах нової концепції, який передбачає максимальне використання Інтернет-технології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5438
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трансформація концепції маркетингу в ХХІ сторіччі.pdfОсновна стаття170,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.